Tanárszakos hallgatók bemutatóóráinak látogatása, értékelése (2022–)
A Flowgorithm 3.0 új programozási nyelvi elemeinek és kezelőfelületi elemeinek magyarra fordítása (2022)
A Játék és programozás című tanulójáték szakmai lektorálása (ISBN: 9789632946771) (2021)
Among Us-os menekülős játék programozása a Scratch-ben az ELTE IK Nyílt Napján (2021)
Országos alkalmazói és programozói versenyen bizottsági tag (feladatsorok és értékelési útmutatóik előállítása) (2020–)
Fall Guys ügyességi játék programozása a Scratch-ben az ELTE IK Nyílt Napján (2020)
Fall Guys ügyességi játék programozása a Scratch-ben a Kutatók Éjszakáján (2020)
Előadás szakmai életutamról az ELTEfeszt pályaválasztó fesztiválon (2020)
Fall Guys ügyességi játék programozása a Scratch-ben a Lányok Napján (2020)
Informatikai ihletésű szabadulószoba létrehozása a Kutatók Éjszakájára (2018)
Interjúalany a HVG »Élethosszig óvoda« – már kisgyerekeknek is a programozást ajánlják című cikkéhez (2017)
Informatikatörténeti szabadulószoba létrehozása a Kutatók Éjszakájára a Budapesti Gazdasági Egyetemen (2016)
A Tanulj meg kódolni 10 lépésben! című könyv lektorálása (ISBN: 9789632943947) (2016)
Szakmai tanácsadás a Logiscoolnál (2016. február-március)
A Flowgorithm programozási nyelvének és kezelőfelületének magyarra fordítása (2015)
A RoboMind programozási nyelvének és kezelőfelületének magyarra fordítása Magyari-Sáska Zsolttal (2015)
Részvétel a Scratch programozási nyelvének és kezelőfelületének magyarra fordításában (2007–)